Linkek átugrása

Általános Szerződési Feltételek (Á.SZ.F.)

 

 

Hatályba lépés dátuma: 2023. október 15.

 

  1. Bevezető rendelkezések

A jelen Általános Szerződési Feltételek (ÁSZF) a YoKmall Kft. által üzemeltetett webáruházban (a továbbiakban: Webáruház) történő vásárlásra, illetve az ott elérhető szolgáltatásokra vonatkoznak. A Webáruház használatával a Felhasználó tudomásul veszi és elfogadja a jelen ÁSZF rendelkezéseit.

 

Adatkezelő:

  • Cégnév: YoKmall Kft.
  • Székhely: 1094 Budapest, Balázs Béla u. 15-21. Fszt. 5 Üzlet
  • Adószám: 32407626-2-43
  • Cégjegyzékszám: 01-09-422539
  • E-mail: info@yokmall.hu
  • Telefon: +36 30 119 4396

 

  1. Adatkezelés és adatvédelem

Az adatkezelés a Yokmall Kft. Adatvédelmi Nyilatkozatában foglaltak szerint történik, amely teljes egészében elérhető a Webáruház honlapján.

  1. A Webáruházban kínált termékek és szolgáltatások

Webáruházunkban minden K-pop zenei kultúrához köthető termék előfordulhat. A „Raktáron” menüpontban található termékek az üzletben személyesen, várakozás nélkül azonnal átvehetők. Az időszakos, limitált kiadású termékek esetében akár (italok, snackek, cukrok) a termékek mindegyike rendelkezik szavatossági idővel, de rövid lejáratú termékeket nem értékesítünk.

  1. Megrendelés, fizetés és számlázás

A Webáruházon keresztül történő rendeléshez a Felhasználó az alábbi fizetési módokat veheti igénybe:

  • Bankkártyás fizetés: a Stripe rendszerén keresztül, biztonságos, titkosított fizetési környezetben.
  • Banki átutalás a következő számlára:
    • Kedvezményezett neve: YoKmall Kft.
    • Számlaszám: 11736037-23697575
    • Megjegyzés: Kérjük, tüntesse fel a megrendelés számát.
  • Személyes fizetés: lehetőség van az üzletben történő fizetésre a személyes átvétel során.

A Felhasználó által leadott megrendelések automatikusan érvényesek, visszaigazolás nem szükséges a vásárlás érvényesítéséhez.

 

  1. Szállítási feltételek

A Webáruház az alábbi szállítási lehetőségeket biztosítja:

  • GLS házhozszállítás: 1900 Ft
  • GLS csomagautomata/csomagpont: 1900 Ft
  • MPL Magyar Posta: 3990 Ft (a postai szállítás kötelező lehetőségként felajánlva)
  • Személyes átvétel az üzletben: ingyenes

30.000 Ft fölötti megrendelés esetén a házhozszállítás ingyenes.

Szállítási határidők:

  • Raktáron lévő termékek: 3-5 munkanap
  • Előrendelés: a megjelenés napjától számítva maximum 4 hét
  • Utánrendelés: 3-6 hét (a rendelés összetettségétől és a termék ritkaságától függően)

 

  1. Elállási jog

Az Európai Parlament és Tanács 2011/83/EU irányelve, valamint a 45/2014. (II.26.) Korm. rendelet alapján a Felhasználót indokolás nélküli elállási jog illeti meg. A Felhasználó a termék kézhezvételétől számított 14 napon belül élhet elállási jogával, és köteles az elállási szándékát egyértelműen jelezni a Szolgáltató felé e-mailben, postai úton vagy személyesen.

Elállás következményei:

  • Az elállás esetén a termék visszajuttatásának költsége a Felhasználót terheli, kivéve, ha a Szolgáltató másképp rendelkezik.
  • Az elállási jog gyakorlása esetén a visszatérítés a termék visszaérkezésétől számított 30 napon belül teljesítendő.
  • A visszatérítés a Felhasználó által választott fizetési módon történik, többletköltség nélkül.

A Felhasználó az elállási jogát az átvétel napjától számított 14 napon belül gyakorolhatja, és az elállási jog gyakorlására vonatkozó igényét bármely rendelkezésre álló módon bejelentheti.

 

  1. Panaszkezelés menete

 

A Fogyasztó elsősorban írásban, egyes esetekben azonban szóban is közölheti Cégünkkel panaszát. A panasz vonatkozhat a Cégünk részéről eljáró személy viselkedésére, munkájára, esetleg mulasztására, mely a termék vagy szolgáltatás forgalmazásával, értékesítésével közvetlen kapcsolatban áll.

A szóbeli panaszt Cégünk haladéktalanul kivizsgálja és lehetőség szerint megoldja. Amennyiben a Fogyasztó nem ért egyet a panasz kezelésével vagy a panasz haladéktalan kivizsgálása nem lehetséges, Cégünk a panaszról és azzal kapcsolatos álláspontjáról jegyzőkönyvet vesz fel, melynek másolati példányát eljuttatja a Fogyasztó részére (személyes jelenlét esetén helyben átadja). E-mailen érkezett panasz esetében 30 napon belül a válasszal együtt megküldi a Fogyasztó részére. Az írásbeli panaszt Cégünk a beérkezéstől számított 30 napon belül írásban megválaszolja. A panasz elutasítása esetén Cégünk álláspontját köteles megindokolni. Cégünk köteles a panaszt egyedi azonosító számmal ellátni – telefonon, illetve egyéb elektronikus hírközlési szolgáltatás útján közölt szóbeli panasz esetén.

7.1 Panaszügyintézés és jogérvényesítési lehetőségek:

A Fogyasztó a terméket, illetőleg Cégünk tevékenységét illető kifogásait a következő elérhetőségeinken juttathatja el hozzánk:

E-mail cím: info@yokmall.hu
Telefonszám: +36303612116

  1. Hibás teljesítés

Eljárás hibás ár esetén: A Webáruház fenntartja a jogot a hibásan feltüntetett áron leadott rendelések törlésére, és a Felhasználót ebben az esetben haladéktalanul értesíteni köteles. Amennyiben a hiba felismerése után a rendelés nem teljesíthető, a megrendelés törlésre kerül, és az esetleges kifizetett összegek visszatérítésre kerülnek.

8.1 Termékek tulajdonságai:

Weboldalunkon az értékesítésre szánt termékek és szolgáltatások tulajdonságairól az adott termék oldalán található leírás szolgáltat információt.

Az előrendelésekhez járó plusz ajándékok elérhetőségét, valamint az album verziókat nem tudjuk garantálni – így nem minősülnek hibás teljesítésnek.

 

  1. Kellékszavatosság, termékszavatosság és jótállás

9.1 Kellékszavatosság

A Felhasználó kellékszavatossági jogot érvényesíthet a hibás teljesítés esetén. A kellékszavatossági igények alapján a Felhasználó kijavítást, kicserélést, árleszállítást vagy a szerződés felmondását kérheti, amennyiben a termék hibás. A hibát a Felhasználónak haladéktalanul, legkésőbb 2 éven belül be kell jelentenie.

9.2 Termékszavatosság

A termék hibás teljesítése esetén a Felhasználó termékszavatossági igényt is érvényesíthet. A termék akkor hibás, ha nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi előírásoknak. A termékszavatossági igény a termék gyártójával vagy forgalmazójával szemben 2 éven belül érvényesíthető.

9.3 Jótállás

Az egyes tartós fogyasztási cikkekre 1 éves jótállási idő vonatkozik. A jótállási idő alatt a Felhasználó kijavítást vagy kicserélést igényelhet, illetve bizonyos esetekben a szerződéstől is elállhat.

 

  1. Szellemi tulajdonjogok

Weboldalunk szerzői műnek minősül a szerzői jogról szóló 1999. évi LXXVI. törvény 1. § (1) bekezdése értelmében, szerzői jogi védelem alatt áll minden egyes része. Tilos a weboldalunkon található képek, szövegek, szoftveres, illetve grafikai programok engedély nélküli használata, továbbá a weboldalunkat módosító, kártékony alkalmazások használata, ugyanezen törvény 16. § (1) bekezdése szerint. Felhívjuk figyelmét, hogy weboldalunkról, valamint adatbázisunkból történő anyagok, képek, videók, szövegek átvételére kizárólag a jogtulajdonos (YoKmall Kft) írásos hozzájárulása esetén van lehetőség, forrásmegjelölés feltüntetése mellett.

 

  1. Rendezvények, tombolák, nyereményjátékok

A Webáruház által szervezett rendezvényeken való részvétel, tombolák és nyereményjátékok lebonyolítása a vonatkozó jogszabályok szerint történik. A jegyek és nyereményjátékokra vonatkozó feltételeket a résztvevők kötelesek betartani.

Felhasználó vagy a belépőjegy birtokosa – amennyiben személye eltér a Felhasználótól – a belépőjegy birtoklásával jogosulttá válik a belépőjegy szerinti Rendezvényen való részvételre, amennyiben jogszerűen van a birtokában a belépőjegy.

Felhasználó vagy a belépőjegy birtokosa – amennyiben személye a Felhasználótól eltér – kizárólag érvényes belépőjeggyel jogosult a Rendezvényen részt venni.

A Szolgáltató által meghirdetett Rendezvény időpontjának elmulasztása, a Rendezvény befejezésénél korábbi időpontban történő Rendezvény elhagyása Felhasználót vagy a belépőjegy birtokosát – amennyiben személye a Felhasználótól eltér – a belépőjegy visszatérítésének követelésére nem jogosítja fel.

A Szolgáltató jogosult a Rendezvények időpontját maximum a Rendezvény előtt 30 napig megváltoztatni. Ez esetben a Szolgáltató köteles erről írásban értesíteni a Felhasználót.

Amennyiben a Szolgáltató időjárás miatt a Rendezvényt az eredeti időpontban nem tudja megtartani, esőnapot tart. Az esőnap életbe léptéről a Szolgáltató a Rendezvény előtt min. 2 munkanappal a honlapján nyújt tájékoztatást.

Amennyiben a Rendezvény vis major eset miatt elmarad, a megvásárolt belépőjegy automatikusan érvényes lesz a soron következő, azonos elnevezésű és jegyárú Rendezvény látogatására. Amennyiben a Felhasználó nem kíván élni ezzel a lehetőséggel, írásban szükséges jeleznie a info@yokmall.hu címen a soron következő Rendezvény előtt min. 15 munkanappal.

A belépőjegyek nem nevesítettek, de a Felhasználó adatai az adatbekérő emailben megadott adatok alapján összekapcsolásra kerülnek a vásárolt belépőjegy adataival.

Szolgáltató indokolt esetben Felhasználó megrendelését visszautasíthatja.

A Szolgáltató a Felhasználó által megadott adatoknak megfelelően felel a teljesítésért. 

A belépőjegy egyszeri belépésre jogosítja annak birtokosát, továbbá egy belépőjegy csak egyszer használható fel.

A Szolgáltató nem köteles a belépőjegyek nyomtatására, az elveszett, megrongálódott vagy megsemmisült belépőjegyek pótlására.

Kétség esetén Szolgáltató a Rendezvényre történő beléptetés során jogosult a belépőjegy birtokosától a belépőjegy megszerzésének, illetve megvásárlásának jogszerűségét alátámasztó igazolást kérni.

A Rendezvényt mindenki saját felelősségére látogathatja.

A Rendezvényen való részvétel feltételeit és szabályait a Rendezvénynek otthont adó helyszín mindenkor hatályos házirendje tartalmazza, amely házirendet a Felhasználó jelen ÁSZF elfogadásával magára nézve kötelezőnek fogad el. A helyszínek házirendjei a helyszínek saját weboldalain érhetőek el.

A Rendezvényen készülhetnek kép- és videóanyagok, amiket később marketing célra Szolgáltató felhasználhatja. 

 

  1. Külföldi értékesítés

A Webáruház termékei elsősorban Magyarországon belüli vásárlásra érhetők el, és a YoKmall Kft. előre fizetett esetben biztosít szállítást. A Magyarországon kívüli vásárlásra szintén Általános szerződési feltételeink irányadóak. Fogyasztó ebben az esetben valamely tagállam nagykorú állampolgára vagy ott lakóhellyel rendelkező, gazdasági tevékenysége, illetve szakmája körén kívül eljáró természetes személy. Vállalkozás pedig valamely tagállamban letelepedési hellyel rendelkező, az Európai Unión belül terméket vásárló vagy szolgáltatást igénybe vevő, gazdasági tevékenysége, illetve szakmája körében eljáró személy.

A kommunikáció és vásárlás elsődleges nyelve magyar. Cégünk nem köteles a Fogyasztó tagállamának megfelelő nyelven kommunikálni.

A külföldi Fogyasztók/Vállalkozások az Általános szerződési feltételeink szerint élhetnek jogérvényesítési lehetőségükkel.

Online fizetés esetén a fizetés a Cégünk által meghatározott pénznemben történik. Cégünk visszatarthatja a termék átadását, amíg meggyőződik a vételár és szállítási díj sikeres kifizetéséről.

 

  1. Felelősség kizárása

A YoKmall Kft. nem vállal felelősséget a Felhasználó által hibásan megadott adatok következményeiért, illetve a Webáruház használata során felmerülő technikai problémákért. A Felhasználó köteles meggyőződni a vásárlás előtt a megadott adatok helyességéről.

 

  1. Záró rendelkezések

A YoKmall Kft. fenntartja a jogot az ÁSZF módosítására, amely a Webáruházban történő közzétételt követően lép hatályba. A módosításokról a Webáruház felületén tájékoztatást nyújtunk, és az aktuális verzió mindig elérhető a weboldalon.

 

 

 

 

 

 

YoKmall Kft

info@yokmall.hu
+36 30 119 4396
Budapest, Balázs Béla u. 15-21. Fszt. 5 Üzlet

 

Szeretnéd letölteni?
Általános Szerződési Feltételek